fredag 5 mars 2021

vecka:10 SPORTLOV

-----------------------------------------

Till alla vårdnadshavare med barn på Hedens förskola och skola!

Info inför sportlovet

Kommunen kommer på sin hemsida att gå ut med uppmaningar till medborgarna ang Covid inför sportlovet.


Som rektor på Hedens skola uppmanar jag er, vårdnadshavare och era barn till stark försiktighet för att minska risk för smitta och spridning under sportlovet.


  • Var hemma om du har minsta symptom
  • Håll avstånd
  • Håll handhygien


Det är särskilt viktigt att vid minsta symptom ska man inte komma till skolan efter lovet.


Ta chansen att nyttja vår fina natur vi har här i vår kommun, och dess närhet. Ute i friska luften med avstånd till alla tror jag inte smittorisken är så stor.


För övrigt önskar jag er alla som har lov, ett fint och roligt sportlov! 


Hälsningar Maria, rektor på Hedens förskola och skola


-------------------------------------------------------

vecka:11

Vi hälsar Sofai varmt välkommen till 5B efter lovet!


Måndag 15/3
Tisdag 16/3
Onsdag 17/3
Torsdag 18/3
Fredag 19/3







Extra läxhjälp: 
(alla ämnen)
Rum SVA
14:15-15:00








Extra Engelska
Dalen med Jill
kl: 14:30-15:
15

 Sista dag för inlämning av friluftsdagslapp


inomhus ombyte dusch- handbollsgrunder






utomhus ombyte dusch-skidor samling vid det korta spåret.    



Extra Matematik
6B klassrum Jenny
14:30-15:15





friskvårdstiden OM år 3 åker skidor är vi i gympasalen utan ombyte lek skidskytte. Annars i klassrummet.

29/3 Friluftsdag Pagla/Klinten

7 kommentarer:

  1. Jag är så glad att min man är tillbaka efter att han lämnade mig för en annan kvinna (drogunduspellcaster@gmail.com ). Min man och jag har varit gifta i ca 7 år nu. Vi är lyckligt gifta med två barn, en pojke och en flicka. För 3 månader sedan började jag märka något konstigt beteende från honom och några veckor senare fick jag reda på att min man träffar någon. Han började komma hem sent från jobbet, han brydde sig knappt om mig eller barnen längre. Ibland går han ut och kommer inte ens hem på ca 2-3 dagar. Jag gjorde allt jag kunde för att åtgärda det här problemet men utan resultat. Jag blev väldigt orolig och behövde hjälp. När jag surfade på internet en dag kom jag över en webbplats som föreslog att Dr OGUNDU kan hjälpa till att lösa äktenskapliga problem, återställa trasiga relationer och så vidare. Så jag kände att jag borde prova det. Jag kontaktade honom och berättade för honom om mina problem och han sa till mig vad jag skulle göra och jag gjorde det och han gjorde en trollformel åt mig. 24 timmar senare kom min man till mig och bad om ursäkt för de fel han gjorde och lovade att aldrig göra det igen. Sedan dess har allt återgått till det normala. Min familj bor lyckligt tillsammans igen.. Allt tack vare Dr OGUNDU. Om du har några problem kontakta honom så garanterar jag att han hjälper dig. Han kommer inte att göra dig besviken. Maila honom på: (drogunduspellcaster@gmail.com)
    1. Ta med din älskare
    2. Ta med din man/hustru
    3. lösning för alla problem
    4. pengar besvärjelse
    5. Vinn på lotto
    6. befordran på kontor
    7. hjälpa dig att bli gravid
    8. Fullständig bot av alla slags sjukdomar
    9. äktenskapsförpliktelse och så många fler.

    SvaraRadera


  2. Gud välsigne Dr. Ilekhojie för hans fantastiska arbete i mitt liv, jag fick diagnosen HERPES sedan 2009 och jag tog mina mediciner, jag var inte nöjd med att jag behövde få ut HERPES ur mitt system, jag sökte efter något möjligt botemedel mot HERPES Jag såg en kommentar om Dr. Ilekhojie, hur han botade HERPES med sin örtmedicin, jag kontaktade honom och han vägledde mig. Jag bad om lösningar, han startade botemedlet för min hälsa, han skickade mig medicinen via UPS SPEED POST. Jag tog medicinen som ordinerats av honom och 2 veckor senare blev jag botad från HERPES, Dr. Ilekhojie du är verkligen bra, behöver du hans hjälp också? Varför kontaktar du inte honom via: (gethelp05@gmail.com) eller så kan du också nå honom på telefon: +2348147400259
    DOKTOR ILEKHOJIE KAN LIKA BOTERA FÖLJANDE SJUKDOM:-

    HIV/AIDS
    HERPES
    CANCER
    ALS
    STD
    HEPATIT B
    VAGINAL LUKT

    Kontakta honom idag och få ditt problem löst

    SvaraRadera
  3. Jag heter Estela Alexander och jag är här för att uppskatta Dr Isikolo. Jag har alltid haft ett komplicerat förhållande till min pojkvän. Vi slogs så många gånger på grund av osäkerhet på båda sidor och vi separerade. Jag visste mycket väl att jag fortfarande älskar honom och behövde honom tillbaka i mitt liv. Han försummade min vädjan och ansträngningar för att göra saker rätt och jag fick information om att han redan träffade en annan kvinna. Jag kunde inte hjälpa situationen så jag var tvungen att kontakta DR ISIKOLO och vi pratade och jag förklarade allt för mig. Han försäkrade mig att han kommer att hjälpa mig och se till att jag får honom tillbaka till mig. Han slösade inte bort någon tid på att hjälpa mig och han återställde kärleken och glädjen vi delade och jag fick min man tillbaka till mig. Jag vet bättre att allt så många människor säger om DR ISIKOLO faktiskt är sant när jag fick resultatet av hans arbete för mig 48 timmar som han lovade. Tro mig han kan hjälpa dig också om du tror. Så bara kontakta honom nu. Hans e-postkontakt: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp/Viber honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  4. Jag förlorade vårt äktenskap och vårt vackra hem som förstördes av olycka när jag såg min fru gå iväg över lögnerna hon matades med och osäkerheter som aldrig var sanna. Jag lovade från början att aldrig vara en fuskare och stod på mig för att säkerställa att jag byggde ett lyckligt hem men tyvärr litade hon aldrig tillräckligt på mig. Jag vandrade i flera månader och försökte få henne tillbaka och sökte hjälp från olika källor, inklusive hennes familjeingripande, men det gav aldrig framgång. Jag kom i kontakt med Dr Isikolo som jag tvivlade på i det tidigare skedet vi kom i kontakt med. Jag var tvungen att hålla hoppet vid liv och följde procedurerna precis som han förklarade allt för mig. Han försäkrade mig om hennes återkomst, vilket hände efter två till tre dagar och jag har ännu inte hittat ord för att uttrycka hur glad och uppskattande jag känner att min son och jag hade hans mamma hem till oss. Jag berättar för alla om Dr Isikolo och hans vänliga hjärta som hjälper människor. Han kommer inte att svika dig om du provar honom. Kontakta honom via e-post: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  5. Jag heter Monalisa Landeka. Av glädjens överflöd talar mitt hjärta mycket om DR ISIKOLO. Han kom till min räddning när mitt liv var förstört i månader. Min älskare lämnade mig för en annan dam och jag visste inte att han var sinneskontrollerad och hypnotiserade. Jag gjorde allt jag kunde för att få honom att återvända till mig men allt till ingen nytta. Han lämnade staden med damen och jag hörde aldrig från honom eller såg honom ens igen. Jag sökte hjälp online när jag läste om hur DR ISIKOLO hjälpte andra kvinnor som hade samma problem. Jag kontaktade honom och han berättade för mig allt som behövde göras, vilket jag efterlevde. Precis som han lovade, återställdes kärleken och lyckan jag delade med min partner och han rensades från den mörka charmen de lade på honom och återvände till mig efter 48 timmar. DR ISIKOLO är ärlig i att hjälpa människor och han kan hjälpa dig om du idag bestämmer dig för att kontakta honom. Hans e-postkontakt: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  6. Jag heter Lydia Kroos. När min man lämnade mig var jag traumatiserad och hjärtkrossad och kunde inte ta mig själv på flera månader. Jag gjorde allt jag kunde för att få tillbaka honom men utan resultat. Jag åkte till en annan stad i hopp om att jag kunde börja om från början. Jag kom i kontakt med en annan man som jag försökte vara med men det gick inte för jag kunde inte älska honom. Jag visste att jag fortfarande älskade och ville ha min man tillbaka till mig. Så jag började söka hjälp och det var då jag hittade DR ISIKOLO från olika åsikter jag läste om honom. Vi pratade och jag fick honom att förstå allt jag behövde veta och jag trodde på honom och följde rutinerna. Han arbetade för mig och återställde kärleken och kontakten mellan mig och min man och strax efter 48 timmar som han lovade sökte min man efter mig och vi pratade och han kom ner för att se mig var jag är och vi hittade på saker och blev lyckliga tillsammans igen. DR ISIKOLO är pålitlig och han kan hjälpa dig också om du kontaktar honom för något. Sms:a honom bara via WhatsApp eller Viber: +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  7. SLUTA GRÅT OCH SÖK EFTER KÄRLEK STAVNINGAR ONLINE SÖK INTE MER EFTER DIN LÖSNING, ÅTERSTÄLL DITT ÄKTENSKAP OCH RELATION NU MED HJÄLP AV DR WALE

    Allt började i maj förra året när min man besökte Schweiz för ett program som varade i två månader, när min man kom hem märkte jag några förändringar i hans karaktär mot mig och barnen, allt jag gör för att göra honom glad blir han irriterad och tjatar slumpmässigt, lämnar hemmet och kommer tillbaka sent, förr söker han efter en kallelse ensam till Schweiz igen, vilket jag gav med tanke på att det skulle göra honom lycklig men till min största förvåning visste jag aldrig att det var slutet på vårt äktenskap om inte DR WALE Äktenskapsräddare, Med vänliga hälsningar, jag var så förkrossad när min man sedan sju år lämnade mig och flyttade till Schweiz för att vara med en annan kvinna. Smärtorna var bara för mycket för mig att bära att jag inte bara orkade längre. Så jag var tvungen att kontakta internet för att få hjälp tills jag fick reda på att DR WALE var den verkliga affären.. Jag hade provat allt jag visste, och med dina besvärjelser, välsignelser och extraordinära magiska krafter gjorde du allt arbetet för mig, vilket du har garanterat mig positivt resultat inom en vecka, min före detta make kom tillbaka till mig och han var ångerfull för allt han har gjort. Och nu är mitt liv balanserat och jag är lycklig igen. Allt tack vare dig sir du kontaktar honom via WhatsApp: +2347054019402 ELLER E-post: drwalespellhome@gmail.com

    SvaraRadera